تاریخ : شنبه 3 آبان 1404
کد 3484

کاربردی سازی خلاقیت همکاران و توسعه خدمات غیرحضوری؛ مسیر تحقق اهداف شرکت برق تبریز در ماه های پیش رو

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شرکت‌های توزیع با سرعتی غیرقابل تصور در حال حرکت هستند، باید به تجربه و تخصص همکارانی که در امور فعالیت می‌کنند اعتماد کنیم؛ در این صورت می‌توانیم اهداف تعیین‌شده را به بهترین نحو محقق سازیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج‌نیا در نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت با اشاره به شتاب بالای تحولات در صنعت برق گفت:امروز صنعت توزیع برق با شتابی غیرقابل تصور در حال پیشرفت است و این موضوع انگیزه‌ای مضاعف برای ماست تا با تلاش مستمر و نگاهی آینده‌نگر، در صف نخست پیشرفت و نوآوری قرار بگیریم.
وی با اشاره به عملکرد شرکت در مدیریت پیک بار و تجربه "جنگ ۱۲ روزه" افزود: این تجربه نشان داد که همه همکاران در بخش‌های مختلف شرکت با آمادگی کامل و روحیه‌ای مثال‌زدنی در صحنه حضور داشتند و به‌صورت صددرصدی پای کار بودند.
فرج‌نیا ادامه داد: برخی چالش‌ها در مسیر فعالیت‌ها وجود دارد که با رفع آن‌ها می‌توان روند پیشرفت شرکت را شتاب داد. شاخص‌ها و موضوعات پیوسته در حال تغییرند و از طریق تحلیل‌های فرآیندی می‌توان بازخورد و نتایج اقدامات را به‌صورت دقیق‌تر مشاهده کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر ضرورت تفویض اختیار به امورها و اعتماد به نیروهای متخصص صف تأکید کرد و افزود:تا زمانی که برای کوچک‌ترین موضوع در سطح مدیریت دخالت کنیم، فرصت رشد و خلاقیت از بدنه کارشناسی گرفته می‌شود. باید به تجربه و تخصص همکارانی که در امور فعالیت می‌کنند اعتماد کنیم؛ در این صورت می‌توانیم اهداف تعیین‌شده را به بهترین نحو محقق سازیم.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت توسعه خدمات غیرحضوری گفت:کاهش مراجعات حضوری ارباب‌رجوع از اولویت‌های شرکت است و باید با گسترش خدمات الکترونیکی، زمینه رضایت‌مندی مشترکان و تسهیل ارائه خدمات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 آبان 1404
  • ساعت 01
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh