1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به لینک شکایات و نظرات ، فرم خدمات قابل ارائه و ارتباط با نظام پیشنهادها می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزههای مختلف سازمان تماس برقرار نمائید .
2- تارنمای شرکت توزیع برق تبریز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقصفنی ، به متقاضیان اطلاعرسانی خواهد گردید.
3- حوزه پاسخگویی میز خدمت – برای ارتباط با مدیرعامل شرکت ازمنوی خدمات الکترونیکی قسمت ارتباط غیر حضوری با مدیر عامل و برای ارتباط با دفتر روابط عمومی و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید .
زمانهای برنامهریزی شده برای بروز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد
|
در حال حاضر تارنما به طور کامل در دسترس می باشد و در صورت وجود مشکل از طریق جدول ذیل در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد
|
حوزه پاسخگویی میز خدمت
|
بخش ارتباط با ما ، ارتباط با مدیرعامل ، ثبت شکایات و نظرات ، راهنمای تکمیل فرمهای الکترونیکی ، بخش پرسش و پاسخ
|
حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات
دریافت شده میز خدمت
|
72 ساعت
|
حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی
|
24 ساعت
|
درصد روزهای امکان اتصال به تارنما
|
% 99/99
|
جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما
ردیف
|
تاریخ
|
ساعت شروع
|
ساعت پایان
|
علت خروج از دسترس
|
|
|
|
|
|