تاریخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1404
کد 3276

کاهش زمان ارائه خدمات به مشترکین با خدمات غیرحضوری

جلسه هماهنگی اصلاح و بازنگری روش توزیع کنتور ساتب از انبار و بررسی مغایرت‌های کنتور در امورهای تابعه برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی، جلسه هماهنگی اصلاح و بازنگری روش توزیع کنتور ساتب از انبار و بررسی مغایرت‌های کنتور در امورهای تابعه با حضور معاونت فروش و خدمات مشترکین، مدیر برق تبریز و مدیر محترم دفتر نظارت بر خدمات مشترکین و مدیر تدارکات در دفتر معاونت فروش و خدمات مشترکین و نمایندگان و همکاران مالی و انبار برگزار شد.
 این نشست باهدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری در فرایندهای توزیع کنتور و خدمات مشترکین برگزار شد و بر اصلاح روش‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، بهینه‌سازی خدمات در این بخش تأکید شد.
 در ادامه این نشست تکالیف تعیین شده توسط مدیرعامل طی بازدید از واحدهای مختلف معاونت فروش و خدمات مشترکین مطرح شد. از جمله این تکالیف؛ ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین برق به‌صورت غیرحضوری و دراسرع‌وقت، واگذاری انشعاب و خدمات مرتبط در این بخش در کم ترین زمان ممکن و تلاش در راستای کاهش متوسط زمان واگذاری برابر تکالیف تعیین شده شرکت توانیر و برنامه‌ریزی نیازسنجی آموزشی و افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی همکاران خدمات مشترکین است.
 همچنین بازنگری روش‌های مورد استفاده در بخش خدمات مشترکین شامل اصلاح روش تهیه و توزیع کنتور و سیستمی نمودن فرایند مذکور و تلاش در کنترل‌پذیری و هوشمندسازی کنتورها و شبکه و ارائه خدمات مطلوب و مدیریت مصرف و مدیریت بار شبکه از دیگر راهکارها و تکالیف ارائه‌شده در این نشست بود.

انتهای پیام/
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 ارديبهشت 1404
  • ساعت 15
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh