مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تولید محتوای کاربردی با بهره مندی از ظرفیت هوش مصنوعی توسط دفتر روابط عمومی این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، مینا نظری با بیان اینکه هوش مصنوعى طي سال هاى اخير تحولى شگرف در حوزه کسب و کار ايجاد کرده است و روابط عمومى ها نیز از اين تحول مستثني نيستند، اظهار کرد: هوش مصنوعی با صرفه جویی در زمان و هزينه، به فعالین این حوزه کمک می کند تا انرژی خود را صرف نوع آوری و خلاقیت نمایند.
وی افزود: در راستای بهره مندی از ظرفیت های هوش مصنوعی، روابط عمومی برق تبريز پیشرو بوده و به منظور تولید محتوای کاربردی همچون نماهنگ های ویدیویی، پوستر، یادداشت، سناریو استفاده می کند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: این دفتر در بهره مندی از ظرفیت های هوش مصنوعی پیشگام بوده و از اواخر سال 1401 نسبت به تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی اقدام کرده است و در آينده نزديك نيز پروژه هاي ديگري توسط هوش مصنوعي در ساير حوزه فعاليت هاي روابط عمومى انجام خواهد شد.