در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای حوزه انرژی استان بر موضوع ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه برای گذر موفق از دوره پیک زمستان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای حوزه انرژی استان آذربایجان شرقی با موضوع نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و اهمیت آن با محوریت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در راستای گذر موفق از دوره پیک مصرف دوره سرد سال با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد.
طی این نشست سعید رسالی با اشاره به ناترازی های موجود در حوزه انرژی، اظهار کرد: لازمه گذر از این دوره نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی در بین عموم مردم بوده و در این خصوص روابط عمومی ها می توانند نقش موثری ایفا کنند.
وی افزود: روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی بین صنعت و مردم، نقش اساسی در اطلاعرسانی دقیق و شفاف و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی ایفا میکنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ادامه داد: کارگروه مدیران روابط عمومی حوزه انرژی استان بستری مناسب برای تبادل نظر، هماندیشی و هماهنگی بیشتر بین دستگاههای اجرایی در حوزه انرژی است
وی با تاکید بر اهمیت تدوین برنامه ای جامع در حوزه برق، آب، گاز و بنزین برای گذر موفق از پیک مصرف زمستان اضافه کرد: با همکاری و همدلی همه دستگاههای اجرایی میتوانیم به اهداف مشترک خود در حوزه انرژی دست یابیم.
محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری آذربایجان شرقی در ادامه این نشست ضمن تشریح اهداف و برنامههای این کارگروه، بر لزوم تقویت همکاری بین دستگاههای اجرایی در حوزه انرژی تاکید کرد.
در ادامه این نشست، هر یک از مدیران روابط عمومی شرکتهای حوزه انرژی استان، برنامهها و نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی افزایش آگاهی عمومی در زمینه مصرف بهینه انرژی و گذر موفق از پیک مصرف ارائه دادند و بر لزوم استفاده از ظرفیتهای رسانههای مختلف، برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری کمپینهای اطلاعرسانی و استفاده از شبکههای اجتماعی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی تاکید شد.