شنبه, 16 فروردين 1399
مشخصات عمومی
کد: 98/12398/503 نوع فراخوان: یک مرحله ای
عنوان: برون سپاری انجام عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز بشرح اسناد مناقصه وضعیت: مرحله تحويل اسناد      بين المللي
نام بخش برگزار کننده: امور تدارکات اسناد فراخوان: دانلود فایل
متن:

 

 

 

اسناد استعلام ارزیابی کیفی

 

برای برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با عنوان:

 

برون سپاری انجام عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز

 

 

پيرو آگهی مناقصه عمومی شماره98/12398/503   مورخ 28/10/98  با موضوع  "برون سپاری انجام عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز"  به  منظور ارزيابي كيفي مناقصه گران مذکور لازم است نسبت به  تكميل  فرم هاي ارزيابي پيوست اقدام و مدارك و مستندات خواسته شده را به همراه فرم هاي تكميل شده دریک زونکن جداگانه کلاسه شده ( بدون پاکت ) طبق ضوابط مندرج در اسناد مناقصه همراه با پاکتهای مناقصه تحویلفرمایند.

 

شايان ذكراست كليه اسناد ارزيابي بايستي به امضاء دارندگان امضاي مجاز شركت رسيده و به مهر شركت ممهور گردد.

 

1- نام و نشاني  دستگاه مناقصه گزار :

تبريز - كوي وليعصر - خيابان نظامي - اول قطران - شركت توزيع نيروي برق تبريز

 

2- موضوع ارزیابی :

برون سپاری انجام عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز

 

3- الزامات استعلام ارزیابی کیفی :

ارائه گواهی رتبه بندی در رشته نیرو از سازمان برنامه و بودجه

داشتن گواهی صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

 

4) مبلغ برآوردی : 

مبلغ برآوردی برای کل موضوع مناقصهحدوداٌ 000 000  6006ریال می باشد و برای هر ناحیه بشرح مشروحه ذیل : 

شرح

ناحیه یک

ناحیه دو

توضیحات

ازبابت تست و بازرسی 

2,465,600,000

2,465,600,000

متغیر براساس قیمت پیشنهادی پیمانکار

پاداش شناسایی دستکاری و سوء استفاده

830,362,880

830,362,880

ثابت

 

5- معيارهاي ارزيابي و امتياز آنها

به شرح فرم های ارزیابی پیوست

 

6- مدارك و مستندات لازم براي تعيين امتيازهاي مربوط به هر يك از معيارها

مستندات مربوط به تعيين امتيازهاي مربوط به هر يك از معيارها و مدارك مورد نياز طبق اسناد پيوست مي باشد.

7- روش محاسبه امتيازهاي مربوط به هر يك از معيارها

روش محاسبه امتيازهاي مربوط به هر يك از معيارها و نحوه ارزيابي مطابق مدارك پيوست مي باشد.

8- کارفرما در صورت صلاحدید محق است که هر بخش از اسناد ارزیابی را قبل از سر رسید تاریخ تسلیم، اصلاح و نتیجه را به شرکت‌کنندگان  در فراخوان اعلام نماید.

9- در صورتی‌که هر یک از شرکت‌کنندگان در فراخوان در ارائه مدارک و مستندات هریک از بخش‌ها و یا تکمیل دقیق اسناد خواسته ‌شده و یا در ارائه اسناد، تأخیر یا قصور نمایند، کارفرما مختار است آن شرکت‌کننده در فراخوان را رد صلاحیت نماید.

10- ارزیابی و تعیین امتیاز از اختیارات کارفرما است و کارفرما هیچ‌گونه تعهدی نسبت به شرکت‌کنندگان در مناقصه نخواهد داشت.

11- حداقل امتياز قابل قبول براي بازگشائی پاکتهای مناقصه (الف و ب و ج) شصت و پنج (65) می باشد.

12- محل، زمان و مهلت دريافت و تحويل استعلام ها:

به شرح مندرج در اسناد مناقصه

13 ـ مستندات لازم براي تخصیص امتیاز ارزیابی کیفی:

ـ  کپی اساسنامه

ـ  کپی آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضاء مجاز چاپ شده در روزنامه رسمی

ـ  گواهی امضاء صاحبان امضاء مجاز که دردفترخانه رسمی صادر و یا کپی برابر اصل شده است.

ـ  اسناد استعلام ارزیابی کیفی دریافت شده از مناقصه گزار

-         ارائه گواهی رتبه بندی در رشته نیرو  از سازمان برنامه و بودجه

-         داشتن گواهی صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی

-         مستندات هر معیار باید به تفکیک هر معیار، مشخص و منضم به فرم مربوط به همان معیار ارائه گردد.    

      تبصره 1: شرکت‌کننده در مناقصه به عدم شمول ممنوعیت موضوع قانون منع مداخله وزرا، نمایندگان و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب دی‌ماه سال 1371 اقرار می‌کند.

تبصره 2 : اسناد ارائه شده بایستی حاوی اصل امضا و ممهور به مهر شرکت باشد .

تبصره 3 : ارزیابی شونده بايد کليه اسناد استعلام ارزیابی کیفی را که از مناقصه گزار دريافت ميدارد ، بدون تغيير يا حذف تحويل نمايد.

تبصره 4: مسئولیت صحت مدارک و اطلاعات ارائه شده بر عهده مناقصه گر بوده و اگر ثابت شود كه مناقصه‌گران در فرآيند ارزيابي كيفي از مدارك جعلي يا اطلاعات خلاف واقع، تهديد، تطميع، رشوه و نظاير آن براي قبول پيشنهادهاي خود استفاده كرده‌اند، طبق قوانین مربوطه عمل خواهد شد.

 

 

نام و نام خانوادگی :

محل مهر و امضای پیشنهاددهنده :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع مناقصه عبارت است از برون سپاری انجام عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز بشرح اسناد مناقصه 

 

مدت زمان اجرا: یکسال شمسی  

 

برآورد اولیه : برای کل موضوع مناقصه حدودا" مبلغ :000 000 600 6 ریال  میباشد.

 

دستگاه مناقصه گزار : شركت توزيع نيروي برق تبريز

 

1)       مبلغ كل تضمين شركت در مناقصه :برای کل موضوع مناقصه )بعدد)-/ریال (بحروف)ریال میباشد .

 

محل فروش اسناد :

تبريز : كوي وليعصر خيابان نظامي اول قطران، ساختمان مركزي شركت توزيع نيروي برق تبريز، طبقه چهارم ، اداره قراردادها و مناقصات

تهران: ميدان ونك، خيابان برزيل ،ساختمان شهيدعباسپور ، بلوك2 نيم طبقه دوم واحد 207 آقاي عباسی )  88887086 – 021 )

 

مبلغ فروش اسناد :

مبلغ فروش اسناد پانصد هزار ريال قابل واريز به شماره حساب 130281020211 بنام شركت توزيع نيروي برق تبريز نزد بانك سرمايه شعبه تبريز واقع در كوي وليعصر - فلكه بارنج

تحويل اسناد با ارائه مستندات واريز وجه و با ارائه معرفينامه كتبي خواهد بود .

 

مهلت فروش اسناد : ازتاريخ  1/  11 / 98 لغايت    12/  11  /  98

 

مهلت و محل تحويل اسناد  :

آخرين مهلت تحويل پيشنهادات تا ساعت 10روز چهارشنبه   مورخ 30/11/98 و محل تحويل آنها به دبيرخانه شركت توزيع نيروي برق تبريز به آدرس تبريز،كوي وليعصر،خيابان نظامي،اول خيابان قطران ، تلفن 49 - 3328946 3دورنگار : 33328950

 

زمان بازگشائی زونکن اسناد ارزیابی کیفی:

ساعت12 روز   چهارشنبه مورخ   30/ 11/98

 

- زمان و محل بازگشائی پاکتهای مناقصه (الف،ب و ج) به شرط کسب امتیاز لازم (حداقل 65) از ارزیابی کیفی:

ساعت 12 روز  چهارشنبه مورخ 7/ 12/98 طبقه پنجم ساختمان شركت توزيع نیروی برق تبريز واقع در کوی ولیعصر ، خیابان نظامی ، اول خیابان قطران

 

- شرایط خاص برای ورود به ارزیابی کیفی و مناقصه :

ارائه گواهی رتبه بندی در رشته نیرو و داشتن گواهی  تایید صلاحیت ایمنی کار از اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی .

 

آدرسهاي اينترنتـي جهت دريافت اطلاعات بشرح زير مي باشد:

پايگاه اطلاع رساني مناقصه Iets.mporg.ir//: http و سايت توانير www.tavanir.org.ir //: http

شركت توزيع نيروي برق تبريز www.toztab.ir //: http

 

درج آگهي در سايت فقط براي اطلاع رساني بوده و مناقصه گران جهت دريافت اسناد مي بايستي به آدرسهاي ذكر شده در آگهي روزنامه مراجعه فرمايند و دريافت اسناد از طريق اينترنت يا هرطريق ديگر غير از خريد اسناد قابل قبول نمي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرایط و اسناد و مشخصات مناقصه عمومی تک مرحله ای با ارزیابی کیفی

شماره 503/12398 /98  مورخ  28 / 10 / 98

 

2)  موضوع مناقصه عبارت است از:  برون سپاری عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیردیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز به شرح جدول ذیل و با رعایت کلیه مقررات جاری و در چارچوب سیاستها و خط مشی های تعیین شده و براساس دستور کارها و دستورالعملهای ابلاغ شده از طرف کارفرما مطابق اسکوپ کاری و شرح خدمات ( پیوست شماره یک )

 

ناحیه 1 : اموربرق ائل گؤلی ( شامل ائل گؤلی و باسمنج ) ، اموربرق روشنایی ، امور برق اندیشه ( شامل اندیشه و سردرود )

ناحیه 2 : اموربرق باغمیشه ، اموربرق ستارخان ، اموربرق گلستان ، اموربرق قراملک

 

ردیف

عنوان

ناحیه 1

ناحیه 2

مجموع

1

تعداد تست و بازرسی انشعاب تکفاز در مسیر عادی بصورت روتین

3000

3000

6000

2

تعداد تست و بازرسی انشعاب تکفاز در مسیر عادی بصورت موردی و پراکنده

21000

21000

42000

3

تعداد تست و بازرسی انشعاب سه فاز در مسیر عادی بصورت موردی و پراکنده

2000

2000

4000

26000

26000

52000

 

تبصره 1 :

شرکت کنندگان در مناقصه می توانند برای هر دو ناحیه پیشنهاد قیمت دهند و افتتاح پاکات قیمت براساس قرعه کشی خواهدبود و مناقصه گرانی که حداقل امتیاز فنی 65 را کسب نمایند پاکت مالی آنها گشوده خواهد شد.

 

تبصره 2 :

هر پیمانکار در صورت احراز شرایط قابل قبول فقط در یک ناحیه می تواند برنده شود و پس از اعلام برنده شدن در یک ناحیه پاکتهای پیشنهادی وی برای سایر نواحی از دور بررسی خارج خواهد گردید و صرفا" در صورت کسب امتیاز ارزیابی کیفی 85 و بالاتر می تواند در دوناحیه بعنوان برنده مناقصه اعلام شود .

( مطابق بند 21  شرایط و اسناد مناقصه  )

 

 

 

2) ) مبلغ تضمين شرکت در مناقصه :

--------------------------------

مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : برای کل موضوع مناقصه ( بعدد)  000 000 494  ریال ( بحروف ) چهارصدو نودو چهار میلیون

ریال بوده که در صورت شرکت برای هریک از نواحی مبلغ تضمین بشرح ذیل می باشد:

1-2) مبلغ  000 000 329  ریال برای ناحیه 1

2-2) مبلغ  000 000 329  ریال برای ناحیه 2

که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر ، همراه اسناد مناقصه و در پاکت " الف " به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود:

1ـ2 ) رسيد بانکی واريز وجه مزبور به شماره حساب 130281020211 نزد بانک سرمایه شعبه تبریز)کوی ولیعصر -فلکه بارنج(

 

2ـ2 ) ضمانت نامه بانکی صادره توسط يکی از بانکهای کشور به نفع شرکت توزيع نيروي برق تبريز مطابق نمونه پيوستی که بايستی برای مدت سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه معتبر بوده و قابل تمديد باشد . اين تضمين به هنگام عقد قرارداد و اخذ ضمانت نامه حسن انجام تعهدات آزاد و مسترد خواهد شد . برنده مناقصه بايد حداکثر تا 10 روز کاری پس از ابلاغ خریدار به او ، با سپردن تضمين حسن انجام تعهدات بر اساس قيمت پيشنهادی خود ، به انعقاد قرارداد مبادرت نمايد در غير اينصورت تضمين شرکت در مناقصه وی بدون هيچ تشريفات قضايی به نفع خریدار ضبط مي شود و حق هيچگونه اعتراضی ندارد .

در صورتی که برنده مناقصه در مهلت پيش بينی شده حاضر به انعقاد قرارداد نشود ، نفر دوم بعنوان برنده مناقصه اعلام ميشود و چنانچه او نيز با توجه به موارد ياد شده بالا حاضر به انعقاد قرارداد نشود تضمين شرکت در مناقصه او هم به نفع خریدار ضبط ميشود .

توضیح اینکه غیر از موارد مذکور در بندهای یک و دو ماده 2 ، سایر روشهای ارائه ضمانتنامه شرکت در مناقصه ازجمله درخواست کسراز محل مطالبات، ارائه وجه نقد و یا هرگونه چک به عنوان سپرده شرکت در مناقصه پذیرفته نخواهد شد .

 

3 ـ تاريخ برگزاری مناقصه و طرز تسليم و تنظيم پيشنهادها :

پيشنهادات بايستی در دو قسمت (زونکن اسناد استعلام اریابی کیفی و پاکات اسناد مناقصه ) تنظیم و تسلیم گردد. زونکن ارزیابی

کیفی که روی آن موضوع مناقصه، نام مناقصه گزار و مناقصه گر قید شده است و حاوی اسناد استعلام ارزیابی کیفی و مستندات

مربوطه می باشد بصورت مستقل از پاکات اسناد مناقصه تنظیم و همراه آن تسلیم می گردد. پاکات اسناد مناقصه نیز در 3 پاکت سربسته الف و ب و ج  که روی آنها عبارت " برون سپاری عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیردیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی در دو ناحیه و در حوزه امورهای هفتگانه مدیریت برق تبریز" قيد شده باشد تنظيم و تسلیم می گردد. هر دو قسمت حداکثر تا ساعت 10 روزچهارشنبه مورخ 30 / 11/ 98 به دبيرخانه اينشرکت واقع در تبریز كوي وليعصر ، خيابان نظامي اول خيابان قطرانشرکت توزیع نیروی برق تبریزـطبقه اول در تبريز تسليم گردد .

پاکت های مناقصه بايد لاک و مهر شده و روی هر پاکت نام آن پاکت ( پاکت ( الف ) یا پاکت ( ب ) یا پاكت (ج)) درج و روی هر پاکت نام پيشنهاد دهنده و شماره و موضوع مناقصه ذکر گردیده و هر سه پاکت اسناد مناقصه در يک پاکت سر بسته دیگر که لاک و مهر شده و  روی آن نام و نشانی کامل پيشنهاد  دهنده ، شماره و موضوع  مناقصه و نام شرکت توزيع نيروي برق تبريز درج شده باشد قرار داده شود .

پيشنهاد بايد کامل ، صريح و روشن بوده ، کليه صفحات آنها امضاء و مهر شده و به ترتيب فوق تنظيم و تسليم گردد. به پیشنهادات مبهم ، مشروط و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد . ضمنا" پيشنهادهائيکه به هر عنوان بعد از ساعت و تاريخ تعيين شده تحویل دبیرخانه شرکت گردد پذيرفته نخواهد شد .

 

زونکن ارزیابی کیفی :

محتوی استعلام ارزیابی کیفی تکمیل شده و مستندات پیوستی بر حسب مورد ( بر اساس اسناد استعلام ارزیابی کیفی) می باشد.

اسناد استعلام ارزیابی کیفی، معیارهای ارزیابی، وزن معیارها و نحوه محاسبه امتیاز و سایر شرایط موجود در پیوست اسناد مناقصه ملاک عمل می باشد.

مهم: در صورت عدم ارائه زونکن مربوط به ارزیابی کیفی، پیشنهاد دهنده از ادامه فرآیند مناقصه حذف خواهد شد.

 

پاكت تضمين (پاکت الف ) :

محتوی تضمين شرکت در مناقصه بشرح بند 2 فوق،

 

پاكتب   :       

1.ب ـ کپی اساسنامه یا هر گونه مدارکی که شخصیت حقوقی مناقصه گر را تعیین نماید.

2.ب ـ کپی آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضاء مجاز چاپ شده در روزنامه رسمی

3.ب ـ گواهی امضاء صاحبان امضاء مجاز که دردفترخانه رسمی صادر و یا کپی برابر اصل شده است.

4.ب ـ شرایط و اسناد مناقصه دریافت شده از مناقصه گزار

5.ب ـ ارائه گواهی رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه در رشته نیرو

6.ب ـ کپی برابر اصل گواهی صلاحیت ایمنی از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی 

 

تمامی اسناد فوق می بایستی به مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز پيشنهاد دهنده براساس آخرین آگهی تغییرات شرکت رسيده باشد.

تبصره 1 :

اسناد ارائه شده بایستی حاوی اصل امضا و ممهور به مهر شرکت باشد .

 

تبصره 2 :

پيشنهاد دهنده بايد کليه اسناد مناقصه را که از خریدار دريافت ميدارد ، بدون تغيير يا حذف تحويل نمايد.در صورتی که يک يا چند قسمت از اسناد مناقصه به امضاء  پيشنهاد دهنده نرسيده باشد ، تسليم پيشنهاد به منزله قبول تمام شرايط مناقصه از  طرف پيشنهاد دهنده تلقی خواهد شد .

 

 

تبصره 3 :

درج آگهی در سایت فقط برای اطلاع رسانی بوده و مناقصه گران جهت دریافت اسناد می بایستی به آدرسهای ذکر شده درآگهی روزنامه مراجعه فرمایند و دریافت اسناد از طریق اینترنت یا هر طریق دیگر غیر از خرید اسناد قابل قبول نمی باشد.

 

پاکت مالی(پاکت ج ) :

محتوی پيشنهاد قيمت بوده که بايستی بصورت پلوس یا مینوس و یا  تایید ارقام مندرج در برگه پیشنهاد قیمت صرفا" در همان برگه به عدد و حروف و با خط خوانا و بدون قلم خوردگی ارائه و به امضاء صاحبان امضاء مجاز شرکت براساس اساسنامه و  آخرین آگهی تغییرات شرکت رسیده و به مهر شرکت نيز ممهور شود. در صورت مغايرت بين حروف و عدد پيشنهادی و یا محاسبه ارقام، مبلغ کمتر ملاک مقايسه و عقد قرارداد خواهد بود .

ضمنا" درصورت پیشنهاد قیمت برای هر یک از ناحیه ها  ، پاکت های ج بایستی بصورت پاکت ج- 1 (ناحیه 1 امورهای برق ائل گلی - باسمنج ، روشنایی ، اندیشه- سردرود )، پاکت ج- 2 (ناحیه 2 امورهای برق باغمیشه ، ستارخان ، گلستان ، قراملک )  بشرح ماده 20  " تکمیل و ارائه شود و کلیه پاکتهای ج بایستی بصورت سربسته و در یک پاکت جداگانه دیگر بصورت سربسته ارائه شود.

 

ضمنا" پيشنهاد قیمت بايد حداقل برای مدت 3 ماه از تاريخ تعيين شده برای تسليم پيشنهاد معتبر و قيمتها مقطوع بوده و هيچگونه شرط يا هزينه ای ديگر تحت هر عنوان مورد قبول نبوده و عدم ذکر مدت اعتبار کمتر از 3 ماه رافع تعهدات شرکت کننده در مناقصه نخواهد شد و از نظر مناقصه گزار مدت اعتبار همان مدت تعيين شده در اين بند ميباشد .

پيشنهاد دهنده بايد نازلترين قيمت ممکن را در موقع تحويل اسناد ارائه نمايد و تقاضای هیچگونه تخفیف پذیرفته نخواهد شد و برنده مناقصه بر اساس حداقل قیمت کل تعیین خواهد شد.

 

4- رسيدگی به پيشنهادهای دريافتی :

بازگشائی زونکن های ارزیابی کیفی راس ساعت  12 مورخ  30 /11 /98 در طبقه پنجم ساختمان شركت توزيع نيروي برق تبريز واقع در کوی ولیعصر ، خیابان نظامی ، اول خیابان قطران  انجام خواهد گرفت و در صورت مورد تایید بودن به کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی کیفی ارجاع خواهد شد. پس از تخصیص امتیازات ارزیابی کیفی، جلسه کمیسیون مناقصه  رأس ساعت  12 روز

چهارشنبه مورخ 7/12/ 98 در آدرس فوق برگزار خواهد شد. پیشنهاد دهندگانی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی یعنی 65 ( شصت و پنج) را کسب ننمایند از ادامه مراحل مناقصه خارج و پاکتهای مناقصه ایشان سربسته عودت خواهد شد. دراين جلسه ابتدا پاکت الف افتتاح و درصورت تائيد و کامل بودن محتويات آن، نسبت به افتتاح پاكتهاي ب پيشنهاد دهندگان اقدام خواهد شد و در صورت مورد تایید بودن، پاکت ج افتتاح خواهد شد. انتخاب برنده بر اساس حداقل قیمت کل پیشنهادی بوده و چنانچه بیش از یک حداقل قیمت وجود داشته باشد مناقصه گری که دارای امتیاز ارزیابی کیفی بالاتری است به عنوان برنده انتخاب خواهد شد و چنانچه هم قیمت و هم امتیاز برابر باشند برنده بر اساس قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

حضور پيشنهاد دهندگان يا نمايندگان مجاز آنها که کتبا" معرفی شده باشند در جلسه مناقصه آزاد است .

 

5 ) محل اجرای موضوع مناقصه:

محدوده شركت توزيع نيروي برق تبريز می باشد و پیمانکار اعلام می نماید که از موقعیت، محل کار،  نحوه اجرای صحیح و به موقع خدمات در محل مذکور آگاهی کامل دارد.

 

6) مدت اجرای کار :

از  تاریخ ابلاغ به مدت یکسال شمسی

 

7) کارفرما و مناقصه گزار :

شرکت توزيع نيروی برق تبريز

 

8) دستگاه نظارت :

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز

 

9) مبلغ برآوردی : 

مبلغ برآوردی برای کل موضوع مناقصه   000 000 600 6 ریال می باشد و برای هر ناحیه بشرح مشروحه ذیل : 

شرح

ناحیه یک

ناحیه دو

توضیحات

ازبابت تست و بازرسی 

2,465,600,000

2,465,600,000

متغیر براساس قیمت پیشنهادی پیمانکار

پاداش شناسایی دستکاری و سوء استفاده

830,362,880

830,362,880

ثابت

 

10) پیشنهاد دهنده تائید می کند که از جمیع قوانین و مقررات مربوط به قرارداد و موضوع آن از جمله قانون کار، قانون تامین اجتماعی خصوصا"ماده 38 قانون مذکورو قانون کار و حفاظت فنی مطلع بوده و متعهد به اجرای آنها می باشد .

 

11) پیشنهادها باید صریح و بدون قید و شرط و ابهام تسلیم گردد و به پیشنهادهای مبهم، مشروط و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

12) مناقصه گذار در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد و برنده مناقصه را با توجه به ارزیابی شرکت ها و مقایسه قیمت ها و با تشخیص خود، تعیین می نماید.

13) شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهادها به منزله قبول کلیه آئین نامه ها و مقررات دستگاه مناقصه گذار می باشد.

14) در خصوص کليه کسور قانونی متعلق به قرارداد ناشی از اجرای موضوع اين مناقصه، بر اساس قوانین جاری کشور عمل خواهدشد .

 

15)برنده مناقصه موظف است پس از ابلاغ نتیجه مناقصه حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری نسبت به ارائه ضمانتنامه قابل قبول کارفرما معادل 10% کل مبلغ قرارداد بعنوان تضمين حسن انجام تعهدات تسلیم کارفرما نماید.

 

16)دستگاه مناقصه گزار می تواند موضوع قرارداد را تا 25 % افزايش يا کاهش دهد .

 

17)  قرارداد شامل پیش پرداخت نمی باشد..

 

18) کلیه  هزينه های نشر آگهي به عهده برندگان مناقصه مي باشد.

 

19) هر اقدامی جهت اعمال نفوذ مستقیم یا غیرمستقیم به وسیله هر پیشنهاد دهنده موجب سلب صلاحیت پیشنهاد دهنده خواهد شد.

 

20) ارائه شناسه ملی توسط برنده مناقصه الزامی می باشد.

 

21) پیشنهاددهندگان مکلف هستند پیشنهادات خود را در پاکنهای جداگانه بصورت سربسته لاک و مهر شده با ذکر عنوان پاکت پیشنهاد قیمت بصورت پاکت ج 1(ناحیه1 ) ، پاکت ج-2 (ناحیه 2 ) ارائه نماید و افتتاح پاکات بصورت قرعه کشی با حضور نمایندگان مناقه گران در جلسه افتتاح پاکات خواهد بود.

تبصره :

ابتدا در مرحله اول پاکات قیمت مناقصه گرانی که حداقل امتیاز 65 را کسب کرده باشند براساس قرعه کشی افتتاح و برنده مشخص خواهد گردید .

چنانچه پیمانکار در مرحله اول برنده شناخته شودو امتیاز مکسوبه وی کمتر از 85 باشد در مرحله بعدی پیشنهاد وی برای ناحیه بعدی از دور بررسی خارج خواهدشد.

 

22)چنانچه شرکت کننده ای در اسناد مناقصه ابهام و یا ایرادی مشاهده کند می بایست تا 7 روز قبل از تحویل پاکات مناقصه کتبا" از شرکت توضیح بخواهد. شرکت کنندگان در مناقصه می توانند جهت پرسش سؤالات بازرگانی با شماره تلفن 33291770_041 تماس حاصل فرمایند .

 

23)در صورت نیاز به طرح هرگونه الحاقیه و یا اصلاحیه نسبت به اسناد مناقصه، مراتب سه روز قبل از افتتاح پاکات در سایت های پایگاه اطلاع رسانی مناقصه Iets.mporg.ir ://http و سایت شرکت توانیر http://tavanir.org.ir و سایت شرکت توزیع نیروی برق تبریزwww.toztab.ir  :// http درج خواهد گردید و این اصلاحیه ها جز لاینفک اسناد مناقصه محسوب خواهدشد و کلیه مناقصه گران مکلف به رعایت آنها میباشند .

 

24) شرايط مناقصه در 24 (بیست و چهار) بند و 5 تبصره تنظیم و به رويت و تائيد پيشنهاد دهنده رسيده است.

 

 

 

محل مهر و امضای پيشنهاد دهنده :                                               مناقصه گزار : شرکت توزيع نيروي برق تبريز  

نام و نام خانوادگی امضاء کننده :

سمت امضاء کننده :

 تاریخ :

کدملی:

توضيحات:

قوانین
تاريخ شروع: 1398/11/01 مهلت دریافت اسناد: 1398/11/12
مهلت تحويل پیشنهادات: 1398/11/30 تاريخ بررسی پیشنهادات: 1398/11/30
تاریخ انقضاء: 1398/11/30
صورتجلسات
صورتجلسه بررسی پیشنهادات: ارسال نشده است
صورتجلسه برنده: ارسال نشده است
صورتجلسه اعلام نتيجه: ارسال نشده است
تعداد پيشنهادهاي ارسال شده:   0
 
   
5.5.8.0
V5.5.8.0