تاریخ : يکشنبه 7 تير 1405
کد 3737

عدالت در توزیع برق ؛ محور همکاری امور برق خسروشاه و دادگستری شهرستان

به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران انقلاب اسلامی، هفته قوه قضائیه و همچنین هفته صرفه‌جویی در مصرف برق، همکاران امور برق خسروشاه با رئیس دادگاه عمومی خسروشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزار پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این دیدار با هدف تقویت همکاری‌های بین‌بخشی در حوزه مدیریت مصرف انرژی، صیانت از حقوق مشترکان و تحقق عدالت در توزیع برق برگزار شد.

در این نشست، بر اهمیت تعامل صنعت برق و دستگاه قضایی در صیانت از حقوق عامه، حفظ حقوق مشترکان و حمایت از برنامه‌های مدیریت مصرف تأکید شد.

همچنین مدیریت صحیح مصرف انرژی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق عدالت در توزیع برق مورد توجه قرار گرفت و بر نقش همراهی مردم در مصرف بهینه برای بهره‌مندی عادلانه همه مشترکان از برق مطمئن و پایدار تأکید شد.

در ادامه، برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت مصرف از جمله «طرح مهتاب»، «طرح سبا» و پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» تشریح شد.

در این نشست، طرح ملی «سبا» با هدف توسعه فرهنگ بهره‌وری انرژی، آموزش و توانمندسازی سفیران بهینه‌سازی انرژی و افزایش مشارکت اجتماعی در مدیریت مصرف معرفی شد.

همچنین پویش «قرار همدلی» به‌عنوان حرکتی مردمی برای همراهی مشترکان در کاهش مصرف برق و حفظ پایداری شبکه مورد تأکید قرار گرفت.

حاضران در این نشست با اشاره به اینکه رعایت الگوی مصرف برق، علاوه بر کمک به حفظ پایداری شبکه، از تضییع حقوق سایر مشترکان نیز جلوگیری می‌کند، بر ضرورت فرهنگ‌سازی، جلب مشارکت مردمی و اجرای دقیق برنامه‌های مدیریت مصرف در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ارائه خدمات پایدار تأکید کردند.

در ادامه، مرتضی فرجام‌پور رئیس دادگاه عمومی خسروشهر ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز و انشعابات غیرمجاز برق، بر حمایت از اجرای طرح‌های مدیریت مصرف، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، صیانت از حقوق مشترکان و تحقق عدالت در توزیع برق تأکید کرد.

 انتهای پیام/

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 تير 1405
  • ساعت 17
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh