در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از معاونت فروش و خدمات مشترکین بر توسعه خدمات غیرحضوری و تسریع در نصب انشعاب تأکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز،اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور در ساختمان معاونت فروش و خدمات مشترکین، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این معاونت، چالشها و مسائل مرتبط با ارائه خدمات به مشترکین را موردبررسی قرارداد.
در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و جمعی از کارشناسان برگزار شد، موضوعات مختلفی از جمله مشکلات نصب انشعابهای بالای تیر، وضعیت انشعابات سنواتی نصبنشده، تعیین تکلیف کنتورهای معیوب و نیازمند تعویض، و تأمین تجهیزات و کنتورهای موردنیاز برای نصب بررسی شد.
همچنین در این جلسه انتخاب سامانه مناسب برای فروش تجهیزات، توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، برونسپاری بخشی از خدمات مشترکین، و برنامهریزی برای برگزاری دورههای آموزشی تخصصی برای کارکنان حوزه مشترکین از دیگر محورهای موردبحث و تبادل نظر بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این بازدید، بر لزوم تسهیل فرایند ارائه خدمات به مشترکین، بهروزرسانی فرایندهای داخلی و ارتقای سطح مهارت کارکنان تأکید کرد و خواستار تسریع در رفع موانع اجرایی و بهبود کیفیت خدماترسانی شد.
انتهای پیام/