مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، به صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات و مشکلات هماستانیها شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرجنیا، مدیرعامل این شرکت، صبح امروز (۱۵ مهرماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی، در راستای تحقق ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان مردم و مسئولان، به سؤالات و درخواستهای شهروندان از شهرها و روستاهای مختلف استان پاسخ داد.
در این ارتباط تلفنی، بخشی از تماسها به موضوعات مرتبط با حوزه برق اختصاص داشت که فرجنیا ضمن ارائه توضیحات لازم، دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مطرحشده را صادر کرد.
گفتنی است، رویکرد مردمی نظام جمهوری اسلامی و اهتمام دولت در حل مسائل و مطالبات مردم، زمینهساز اجرای برنامههایی همچون سامد شده است؛ برنامهای که با هدف پاسخگویی مسئولان استانی و ملی به صورت مستقیم و شفاف به نیازها و دغدغههای مردمی اجرا میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز بر اساس برنامه زمانبندی اعلامشده از سوی ادارهکل بازرسی استانداری، بهطور مستمر در این سامانه حضور یافته و بدون واسطه به سؤالات و مشکلات هماستانیهای عزیز در حوزه برق پاسخ میدهد.