مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه شناسایی دقیق چالشها و اندیشیدن تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث از اولویتهای اصلی شرکت است.گفت: در شرایط بحران تابستان امسال با تأمین بهموقع کالاها توانستیم بخش قابل توجهی از چالشها را مدیریت کنیم که جای قدردانی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرجنیا، در پنجاه و چهارمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت با تأکید بر اهمیت نگهداری و تعمیرات شبکه، گفت: معضلات و چالشهای شبکه همواره پیش روی شرکت است و اتفاقات در شبکه امری اجتنابناپذیر است و اگر نسبت به این موارد توجه کافی نداشته باشیم، تبعات آن میتواند تمام زحمات همکاران را تحتالشعاع قرار دهد. با توجه به اینکه شبکه برق تبریز جز قدیمی ترین شبکه برق کشور است خوشبختانه سیستمهای تعمیر و نگهداری شبکه در این شرکت فعال هستند و بازدیدها بهطور مستمر انجام میشود اما ضروری است بیش از پیش به این توجه موضوع شود.
وی با بیان اینکه شناسایی دقیق چالشها و اندیشیدن تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث از اولویتهای اصلی شرکت است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: تلاش شبانهروزی همکاران، متأسفانه در سایه کمبودهای تولید برق بهخوبی دیده نمیشود. اما باید برای مردم تشریح شود که این همدلی و کوششها تا چه اندازه در تأمین پایدار برق مؤثر بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه افزایش ظرفیت ترانس ها در دوره پیک بار گفت: در شرایط بحران تابستان امسال با تأمین بهموقع کالاها توانستیم بخش قابل توجهی از چالشها را مدیریت کنیم که جای قدردانی دارد.
فرجنیا خاطرنشان کرد: تنها در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد سرمایهگذاری در حوزه توسعه و بهینهسازی شبکه برق انجام شده است.
وی با اشاره به نقش کلیدی آموزش در ارتقای کیفیت خدمات تاکید کرد: نیروی انسانی زمانی بیشترین کارایی را خواهد داشت که آموزشهای لازم و مهارتهای فنی بهدرستی ارائه شود. جای آموزشهای گروهی در شرکت خالی است و این موضوع باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/