مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی برگزاری میز ارتباطات مردمی، بهصورت حضوری با شهروندان دیدار و به بررسی مسائل، درخواستها و شکایات آنان پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، میز ارتباطات مردمی با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و چهرهبهچهره با مشترکان، رسیدگی به مشکلات، بررسی درخواستها و ارائه مشاوره در حوزه خدمات برق، روز دوشنبه 17 شهریور ماه در محل ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.
اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت، طی برگزاری میز ارتباطات مردمی به صورت چهره به چهره با مراجعین دیدار و در خواست ها و شکایات آن ها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام/