تاریخ : شنبه 15 شهريور 1404
کد 3414

نصب ترانس تا خدمات پایدار؛ همه راه‌ها به وصول مطالبات ختم می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تمامی دستاوردهایی که امروز در شرکت حاصل شده، در سایه تحقق ساماندهی مطالبات است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج‌نیا در نشستی با معاونان و مدیران شرکت با بیان اینکه مدیریت مطالبات شاهرگ حیاتی شرکت است، اظهار کرد: تمامی دستاوردهایی که امروز در شرکت حاصل شده، در سایه بهبود چرخه وصول مطالبات بوده و نباید از این موضوع غفلت شود.
وی با اشاره به جایگاه مدیریت نقدینگی و مطالبات در فرآیند خدمت‌رسانی افزود: اگر مدیری در مجموعه قادر به انجام وظایف خود است، این توانمندی در پرتو اصلاح فرایند مالی محقق شده است. نقطه تعادل شرکت در همین بخش تعریف می‌شود و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشترکان نیز به این امر وابسته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: اگر امروز توانسته‌ایم خدمات قابل توجهی در راستای تأمین برق پایدار به مشترکان ارائه کنیم، این موفقیت نتیجه وصول مطالبات، همراهی مردم و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شرکت بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ارائه گزارش برنامه‌های نیمه دوم سال، به اقدامات انجام‌شده در زمینه نصب و افزایش ظرفیت ترانس‌ها در دوره پیک بار اشاره کرد و گفت: این اقدامات حاصل تلاش و همدلی همکاران است که همواره مایه مباهات و افتخار بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچنین از تلاش‌های بخش‌های پشتیبانی و مالی قدردانی کرد و افزود: نقش‌آفرینی این بخش‌ها در حمایت از مأموریت‌های عملیاتی، نقشی کلیدی و ارزشمند است که شایسته تقدیر می‌باشد.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 15 شهريور 1404
  • ساعت 12
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در شنبه 15 شهريور 1404
  • ساعت 14
  • توسط علی سلیمی گلیزه
نظرات شما
captcha refresh