تاریخ : يکشنبه 12 مرداد 1404
کد 3383

برق تبریز در میان پنج شرکت توزیع برتر کشور در پاسخگویی به شکایات مردمی

بر اساس ارزیابی شرکت توانیر ، برق تبریز با ثبت میانگین زمان پاسخگویی یک‌ونیم دقیقه‌ای در بازه زمانی 7 روزه طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ جزو پنج شرکت برتر کشور در پاسخگویی به شکایات مردمی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بر اساس اعلام دفتر بازرسی و پاسخگويی به شكايات شرکت توانیر طبق ارزیابی صورت‌گرفته در سطح شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، شرکت برق تبریز با ثبت زمان پاسخگویی یک‌ونیم دقیقه‌ای در بازه زمانی 7 روزه طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شده است.

بر اساس این گزارش از مجموع 39 شرکت توزیع در کشور، شرکت های توزیع نیروی برق استان مرکزی، جنوب استان کرمان ، تهران بزرگ و غرب مازندران به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند.

حمیدرضا قیصری، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر با بیان اینکه میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات، نتیجه نظرسنجی مردمی از پاسخ های ارسالی از سوی شرکت و تعداد موارد لغو کار در سامانه، ملاک ارزیابی عملکرد سالانه شرکت ها است اظهار کرد: ارائه پاسخ های شفاف، مستند و مستدل، مدیریت و پیگیری به موقع شکایات در رضایتمندی مردم بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 12 مرداد 1404
  • ساعت 12
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh