تاریخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1404
کد 3306

ضرورت گذار از تفکر کاغذی به نگرش سیستمی و توسعه‌محور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تأکید بر لزوم تحول رویکردها در ارائه خدمات، اظهار داشت: در دنیای مدرن و به‌ویژه در شهر اولین‌ها، باید نگرش توسعه‌محور و سیستمی جایگزین تفکر سنتی و کاغذی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، نشست تخصصی مدیران و رؤسای معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تبریز با محوریت بررسی میزان وصول مطالبات در اردیبهشت‌ماه و ارزیابی روندهای ارائه خدمت به مشترکین برگزار شد.
در این نشست، اکبر فرج‌نیا با تأکید بر لزوم تحول رویکردها در ارائه خدمات، اظهار داشت: در دنیای مدرن و به‌ویژه در شهر اولین‌ها، باید نگرش توسعه‌محور و سیستمی جایگزین تفکر سنتی و کاغذی شود. تمامی پرونده‌های مرتبط با خدمات مشترکین باید به‌طور کامل مکانیزه شوند تا نیاز به مراجعه حضوری ارباب‌رجوع به حداقل برسد.
وی با اشاره به موضوع استمرار نظم کاری در معاونت فروش افزود: فرایند ایجاد پرونده مشترک و ارائه خدمات به شهروندان، فرایندی پویا و مداوم است که می‌توان آن را به چرخه حیات انسان تشبیه کرد؛ مسیری که نیازمند برنامه‌ریزی، مراقبت مستمر و نظارت هوشمندانه برای تحقق رشد، پایداری و بهره‌وری مطلوب است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات، بیان کرد: ارائه خدمات کیفی به مشترکان، در گرو وصول مستمر مطالبات است و مدیران امور باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به جایگاه سرمایه انسانی در سازمان، افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز یک خانواده بزرگ است و دغدغه‌های معیشتی همکاران، به‌ویژه مأموران قرائت، دغدغه همه ماست و باید به شکل مطلوب مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 ارديبهشت 1404
  • ساعت 07
  • توسط علی سلیمی گلیزه
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh