نخستین دور میز خدمت ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی سال 1404 به منظور بهبود خدماترسانی و افزایش تعامل مؤثر با مشترکین پیش از آغاز خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز در محل مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، به منظور بهبود خدماترسانی و افزایش تعامل مؤثر با مشترکین و رسیدگی به درخواستها، شکایات و پاسخگویی به مراجعه کنندگان، نخستین دور میز خدمت ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی سال 1404 پیش از آغاز خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز در محل مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
طی برگزاری این میز خدمت مديرعامل شرکت با همراهی معاونت فروش و خدمات مشترکین،مدیریت برق تبریز،مجری بازرسی و مسول میز خدمت در دیداری چهره به چهره با شهروندان دیدار و درخواست های آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
انتهای پیام/