مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین گفت: بهمنظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و پیشرو بودن دراینخصوص تمامی فرایند فروش تا نصب انشعاب باید نظارت و پیگیری شود.
<p style="text-align:justify">به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در سومین جلسه کارگروه هماهنگی خدمات مشترکین نادر کاظم‌پورمدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین با اشاره به موضوع تسریع در روند واگذاری انشعاب برای کاهش میانگین مدت‌زمان نصب انشعاب اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ضمن اصلاح فرایند واگذاری انشعاب و خدمات قابل‌ارائه به مشتریان به‌صورت غیرحضوری باید محقق شود.<br />
وی با اشاره به اقدام‌های صورت‌گرفته و پشتیبانی خوب از سوی تمام واحدهای مسئول، پیمانکاران نصب و اصلاح مناطق شرق، مرکز، غرب و نواحی تعیین، از تمامی کارشناسان خدمات مشترکین درخواست کرد با نظارت و پیگیری مناسب تمامی فرایند فروش تا نصب انشعاب، در ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان پیشرو باشند.<br />
در این جلسه مقرر گردید بر اساس آمار ارائه شده از سیستم جامع خدمات مشترکین، کارشناسان خدمات مشترکین امورهای تابعه، آخرین وضعیت انشعابات نصب نشده را مطابق چک لیست تهیه شده، تا مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ به دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ارسال فرمایند. همچنین بررسی مشکلات نصب و اصلاح توسط پیمانکاران بررسی و تبادل نظر شد.</p>
<p style="text-align:justify"> </p>
<p style="text-align:justify">انتهای پیام/</p>