مشخصات عمومی
کد: 97/8099/503 نوع فراخوان: دو مرحله ای
عنوان: برون سپاری عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز )مسیر عادی و سنگین در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز وضعیت: مرحله تحويل اسناد      بين المللي
نام بخش برگزار کننده: امور تدارکات اسناد فراخوان: دانلود فایل
متن:

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله ای شماره  503/8099/97 مورخ 20/08/97

 

 موضوع مناقصه:  عبارت است از برون سپاری عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز و سه فاز )مسیر عادی و سنگین در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز .

 مدت زمان اجرای کار : یکسال

 دستگاه مناقصه گزار :  شرکت توزیع نیروی برق تبریز

 مهلت فروش اسناد :  از تاریخ 23/08/97 لغایت 05/09/97

 مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ کل تضمین شرکت در مناقصه  685.000.000ریال می باشد که در صورت شرکت برای هریک از نواحی بشرح اسناد مناقصه می باشد.

محل فروش اسناد :

تبريز : کوی ولیعصر ، خیابان نظامی ، اول قطران ساختمان مرکزی شرکت توزیع نیروی برق تبریز ، طبقه چهارم ، اداره قراردادها و مناقصات

تهران: ميدان ونك،خيابان برزيل ،ساختمان شهيدعباسپور ، بلوك2 نيم طبقه دوم واحد 207 آقاي بهرامی

مبلغ فروش اسناد : 

مبلغ فروش اسناد سیصد هزار ريال قابل واريز به شماره حساب 130281020211 بنام شرکت توزیع نیروی برق تبریز نزد بانک سرمایه شعبه تبریز واقع در کوی ولیعصر – فلکه بارنج

تحویل اسناد با ارائه مستندات واریز وجه و با ارائه معرفینامه کتبی خواهد بود .

آخرین مهلت تحويل پيشنهادات تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 18/ 09/97  و  محل تحويل پيشنهادات به دبيرخانه شركت توزيع نيروي برق تبريز به آدرس تبريز ، کوی ولیعصر ،خيابان نظامی ، اول خيابان قطران ، تلفن 49 – 3328946 3دورنگار : 3328950 3    

ساعت ، روز و محل قرائت پيشنهادات :

ساعت 11 روز یکشنبه مورخ  18/09 /97 ساختمان مرکزی شركت توزيع نیروی برق تبريز واقع در کوی ولیعصر ، خیابان نظامی ، اول قطران ، در طبقه چهارم .

شرایط خاص : ارائه گواهی رتبه بندی در رشته نیرو الزامی است .

آدرسهای اینترنتـی جهت دریافت اطلاعات بشرح زیر می باشد:

پایگاه اطلاع رسانی مناقصه Iets.mporg.ir//: http و سایت توانیر www.tavanir.org.ir//: http 

شرکت توزیع نیروی برق تبریز www.toztab.ir//: http

درج آگهی در سایت فقط برای اطلاع رسانی بوده و مناقصه گران جهت دریافت اسناد می بایستی به آدرسهای ذکر شده درآگهی روزنامه مراجعه فرمایند و دریافت اسناد از طریق اینترنت یا هرطریق دیگر غیر از خرید اسناد قابل قبول نمی باشد.  

                                                                                          شرکت توزیع نیروی برق تبریز

 

 

 

 

 

 

 

 
شرایط و اسناد و مشخصات مناقصه  عمومی دو مرحله ای

شماره 503/8099/97 مورخ 20/08/97

     

1)  موضوع مناقصه عبارت است از:  برون سپاری عملیات تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیردیماندی ( تکفاز و سه فاز ) مسیر عادی و سنگین در سه ناحیه به شرح ذیل و با رعایت کلیه مقررات جاری و در چارچوب سیاستها و خط مشی های تعیین شده و براساس دستور کارها و دستورالعملهای ابلاغ شده از طرف کارفرما  مطابق اسکوپ کاری و شرح خدمات ( پیوست شماره یک )

 

ناحیه 1 : اموربرق ائل گلی ( شامل ائل گلی و باسمنج ) ، امور برق روشنایی ، امور برق اندیشه ( شامل اندیشه و سردرود ).

ناحیه 2 : امور های برق باغمیشه ، ستارخان ، گلستان ، قراملک .

ناحیه 3 : مدیریت برق آذرشهر ( شامل آذرشهر ، ممقان و گوگان ) ، مدیریت برق اسکو ( شامل اسکو ، ایلخچی و سهند ) و امور برق خسروشاه .

 

ردیف

عنوان

ناحیه 1

ناحیه 2

ناحیه 3

مجموع

1

تعداد تست و بازرسی انشعاب تکفاز در مسیر عادی بصورت روتین

19200

17800

8000

45000

2

تعداد تست و بازرسی انشعاب تکفاز در مسیر عادی بصورت موردی و پراکنده

17500

17500

10000

45000

3

تعداد تست و بازرسی انشعاب سه فاز در مسیر عادی بصورت موردی و پراکنده

1250

1250

500

3000

4

تعداد تست و بازرسی انشعاب تکفاز و سه فاز بصورت موردی در مسیر مصارف سنگین

2500

2500

2000

7000

5

مجموع

40450

39050

20500

100000

 

تبصره 1 :

شرکت کنندگان در مناقصه می توانند برای بیش از یک ناحیه پیشنهاد قیمت دهند و افتتاح پاکات قیمت براساس قرعه کشی در جلسه افتتاح پاکات ج با حضور نمایندگان مناقصه گران خواهدبود و مناقصه گرانی که حداقل امتیاز فنی 65 را کسب نمایند پاکت مالی آنها گشوده خواهد شد و برنده مناقصه براساس حداقل قیمت ترازشده تعیین خواهد شد .

 

تبصره 2 :

هر پیمانکار در صورت احراز شرایط فنی و بازرگانی قابل قبول فقط در یک ناحیه می تواند برنده شود و پس از اعلام برنده شدن در یک ناحیه پاکتهای پیشنهادی وی برای سایر نواحی از دور بررسی خارج خواهد گردید و صرفا" در صورت کسب امتیاز فنی 85 و بالاتر می تواند در دوناحیه بعنوان برنده مناقصه اعلام شود ، پس از برنده شدن در دو ناحیه پاکت یا پاکتهای پیشتهادی بعدی از دور بررسی خارج خواهد شد. ( مطابق بند26   شرایط و اسناد مناقصه  )

 

2) مبلغ تضمين شرکت در مناقصه :

-----------------------------------------

مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : برای کل موضوع مناقصه ( بعدد) 685.000.000ریال ( بحروف )  ششصد و هشتاد و پنج میلیون ریال بوده که در صورت شرکت برای هریک از نواحی مبلغ تضمین بشرح ذیل می باشد:

1-2)  مبلغ 390.230.000   ریال برای ناحیه 1

2-2) مبلغ  385.000.000   ریال برای ناحیه 2

3-2) مبلغ    322.500.000 ریال برای ناحیه 3

 

که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر ، همراه اسناد مناقصه و در پاکت " الف " به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود:

الف ) رسيد بانکی واريز وجه مزبور به شماره حساب 130281020211 نزد بانک سرمایه شعبه تبریز

       ( کوی ولیعصر- فلکه بارنج )

 

ب ) ضمانت نامه بانکی صادره توسط يکی از بانکهای کشور به نفع شرکت توزيع نيروی برق تبريز مطابق نمونه پيوست که بايستی برای مدت سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه معتبر بوده و برای دفعات قابل تمديد باشد . اين تضمين به هنگام عقد قرارداد و اخذ ضمانت نامه حسن انجام تعهدات آزاد و مسترد خواهد شد . برنده مناقصه بايد حداکثر تا 10 روز کاری پس از ابلاغ کارفرما به او با سپردن تضمين حسن انجام تعهدات بر اساس قيمت پيشنهادی خود به انعقاد قرارداد مبادرت نمايد در غير اينصورت تضمين شرکت در مناقصه وی بدون هيچ تشريفات قضايی به نفع کارفرما ضبط ميشود و حق هيچگونه اعتراضی ندارد .

در صورتی که برنده مناقصه در مهلت پيش بينی شده حاضر به انعقاد قرارداد نشود ، نفر دوم بعنوان برنده مناقصه اعلام ميشود و چنانچه او نيز با توجه به موارد ياد شده بالا حاضر به انعقاد قرارداد نشود تضمين شرکت در مناقصه او هم به نفع کارفرما ضبط ميشود .

 

توضیح اینکه غیر از موارد مذکور در بندهای الف و ب ، سایر روشهای ارائه ضمانتنامه شرکت در مناقصه از جمله درخواست کسر از محل مطالبات ، ارائه وجه نقد و یا هر گونه چک به عنوان سپرده شرکت در مناقصه پذیرفته نخواهد شد.

 

3 ـ تاريخ برگزاری مناقصه و طرز تسليم و تنظيم پيشنهادها :

------------------------------------------------------------

پيشنهادات بايستی در 3 پاکت سربسته الف و ب و ج  که روی آنها عبارت " برون سپاری تست و بازرسی لوازم اندازه گیری انشعابات غیر دیماندی ( تکفاز  و سه فاز ) مسیر عادی و سنگین در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز" قيدشده باشد تنظيم ، تکميل و حداکثر تا ساعت 10 صبح  روز یکشنبه  مورخ  18/09 / 97 به دبيرخانه اينشرکت واقع در تبریز كوي وليعصر ، خيابان نظامي اول خيابان قطران شرکت توزیع نیروی برق تبریز ـ طبقه اول در  تبريز  تسليم گردد .

 

هر سه پاکت بايد بطور جداگانه لاک و مهر شده و روی هر پاکت نام آن ، پاکت ( الف ) یا پاکت ( ب ) یا پاكت (ج) درج و روی هر پاکت نام پيشنهاد دهنده و شماره و موضوع مناقصه ذکر گردیده و هر سه پاکت در يک پاکت سر بسته دیگر که لاک و مهر شده و  روی آن نام و نشانی کامل پيشنهاد  دهنده ، شماره و موضوع  مناقصه و نام شرکت توزيع نيروي برق تبريز درج شده باشد قرار داده شود .

 

پيشنهاد بايد کامل ، صريح و روشن بوده ، کليه صفحات آنها امضاء و مهر شده و به ترتيب فوق تنظيم و تسليم گردد. به پیشنهادات مبهم ، مشروط و ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد . ضمنا" پيشنهادهائيکه به هر عنوان بعد از ساعت و تاريخ تعيين شده تحویل دبیرخانه شرکت گردد پذيرفته نخواهد شد .

 

پاكت تضمين (پاکت الف ) :

----------------------------------

محتوی تضمين شرکت در مناقصه بشرح بند 2 فوق،

 

پاكت فني و بازرگاني ( پاكت ب ) :                    

---------------------------------------                         

1.ب ـ  کپی اساسنامه

2.ب ـ  کپی آخرین آگهی تغییرات چاپ شده در روزنامه رسمی

3.ب ـ  گواهی امضاء صاحبان امضاء مجاز که دردفترخانه رسمی صادر و یا کپی برابر اصل شده است.

4.ب ـ  شرایط و اسناد مناقصه دریافت شده از مناقصه گزار

5.ب ـ ارائه گواهی رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه در رشته نیرو

6.ب ـ  مدارک مربوط به شاخصهای ارزیابی منضم به اسناد مناقصه

7.ب ـ  فرم تکمیل شده ارزیابی پیمانکاران با ارائه اسناد مثبته

 

تمامی اسناد فوق می بایستی به مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز پيشنهاد دهنده براساس آخرین آگهی تغییرات شرکت رسيده باشد.

 

فرم ارزیابی پیمانکاران در پنج برگ ( منضم به اسناد مناقصه ) می بایستی بصورت کامل تکمیل و مدارک مربوطه در پاکت ب ارسال گردد در غیر اینصورت درخصوص امتیازات ارائه شده از سوی کمیته فنی و بازرگانی هیچگونه اعتراض بعدی مسموع نخواهدبود. 

 

تبصره 1 :

مهر امضاء و یا چاپ و ارائه اسناد امضاء و مهر شده قبلی قابل قبول نیست.

 

تبصره 2 :

پيشنهاد دهنده بايد کليه اسناد مناقصه را که از خریدار دريافت ميدارد ، بدون تغيير يا حذف تحويل نمايد.در صورتی که يک يا چند قسمت از اسناد مناقصه به امضاء  پيشنهاد دهنده نرسيده باشد ، تسليم پيشنهاد به منزله قبول تمام شرايط مناقصه از  طرف پيشنهاد دهنده تلقی خواهد شد .

 

تبصره 3 :

درج آگهی در سایت فقط برای اطلاع رسانی بوده و مناقصه گران جهت دریافت اسناد می بایستی به آدرسهای ذکر شده درآگهی روزنامه مراجعه فرمایند و دریافت اسناد از طریق اینترنت یا هر طریق دیگر غیر از خرید اسناد قابل قبول نمی باشد  .

                                         

پاکت مالی(پاکت ج )  :

----------------------------

محتوی پيشنهاد قيمت بوده که بايستی بصورت پلوس یا مینوس و یا  تایید ارقام مندرج در برگه پیشنهاد قیمت صرفا" در همان برگه به عدد و حروف و با خط خوانا و بدون قلم خوردگی ارائه و به امضاء صاحبان امضاء مجاز شرکت براساس اساسنامه و  آخرین آگهی تغییرات شرکت رسیده و به مهر شرکت نيز ممهور شود. در صورت مغايرت بين حروف و عدد پيشنهادی و یا محاسبه ارقام، مبلغ کمتر ملاک مقايسه و عقد قرارداد خواهد بود .

 

ضمنا" درصورت پیشنهاد قیمت برای هر سه ناحیه و یا تعداد مشخص ، پاکت های ج بایستی بصورت پاکت ج- 1 (ناحیه 1 امورهای برق ائل گلی ، روشنایی ، اندیشه) ، پاکت ج- 2 (ناحیه 2 امورهای برق باغمیشه ، ستارخان ، گلستان ، قراملک ) و پاکت ج- 3( ناحیه 3 مدیریت برق آذرشهر ، مدیریت برق اسکو ، امور برق خسروشاه ) بشرح ماده 26  " تکمیل و ارائه شود و کلیه پاکتهای ج بایستی بصورت سربسته و در یک پاکت جداگانه دیگر بصورت سربسته ارائه شود.

 

پيشنهاد بايد حداقل برای مدت 3 ماه از تاريخ تعيين شده برای تسليم پيشنهاد معتبر و قيمتها مقطوع بوده و هيچگونه شرط يا هزينه ای ديگر تحت هر عنوان مورد قبول نبوده و عدم ذکر مدت اعتبار کمتر از 3 ماه نیز رافع تعهدات شرکت کننده در مناقصه نخواهد بود و از نظر مناقصه گزار مدت اعتبار همان مدت تعيين شده در اين بند ميباشد.

پيشنهاد دهنده بايد نازلترين قيمت ممکن را در موقع تحويل اسناد ارائه نمايد و هيچگونه تخفيف پس از ارائه اسناد تا مرحله تعيين برنده مناقصه پذيرفته نخواهد شد و انتخاب برنده براساس کمترین قیمت ترازشده خواهد بود.

 

  نحوه تراز سازی قیمت با استفاده از ضوابط زیر انجام خواهد شد .

 

                                          100×قیمت پیشنهادی

                                     ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ = قیمت تراز شده

                                            ( T- 100 ) I- 100

 

T= امتیاز فنی

I = ضریب تاثیر پذیری فنی ( در فرمول فوق ضریب تاثیر پذیری فنی  20% می باشد.  )

 

حداقل امتیاز فنی مورد نیاز برای هر یک از پیشنهاد دهندگان 65  خواهد بود.    

 

4- رسيدگی به پيشنهادهای دريافتی ( افتتاح پاکات ) :

-------------------------------------------------------------

رسيدگی به پيشنهادها رأس ساعت 11 روز  یکشنبه  مورخ  18 / 09/97 در ساختمان مرکزی شركت توزيع نيروي برق تبريز واقع در کوی ولیعصر انجام خواهد گرفت و حضور پيشنهاد دهندگان يا نمايندگان مجاز آنها که کتبا" معرفی شده باشند در جلسه مناقصه آزاد است . بررسي پيشنهادات و اعلام نتيجه مناقصه حداكثر يك ماه پس از افتتاح پاكات ج خواهد بود.

دراين جلسه ابتدا پاکت الف افتتاح و درصورت تائيد و کامل بودن محتويات آن نسبت به افتتاح پاكتهاي ب پيشنهاد دهندگان كه مربوط به صلاحیت و احراز شرایط پیمانکاران بر اساس موارد مندرج در شاخصهای ارزیابی منضم به اسناد می باشد اقدام خواهد شد.

و در صورت تكميل بودن محتویات پاکت ب جهت بررسي و ارزيابي به کمیته فني بازرگاني تحويل خواهد شد. ضمنا" زمان افتتاح پاكات ج متعاقبا" به اطلاع شركت كنندگان خواهد رسيد.

 

 

5 ) محل اجرای موضوع مناقصه :

----------------------------------

محدوده شرکت توزیع نیروی برق تبریز (مطابق اسناد مناقصه )

 

6) مدت اجرای کار :

--------------------

از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت یکسال شمسی می باشد .

 

7) کارفرما و مناقصه گزار :

---------------------------

 شرکت توزيع نيروی برق تبريز

 

8) دستگاه نظارت :

_______________

معاونت فروش و خدمات مشترکین ) دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری )

 

 

 

9) مبلغ تامین اعتبار شده: 

مبلغ کل تامین اعتبار شده برای کل موضوع مناقصه  14.492.609.036 ریال می باشد و برای هر ناحیه بشرح مشروحه ذیل : 

1-9)                    مبلغ تامین اعتبار شده برای ناحیه 1:    5.304.425.804   ریال

2-9)                    مبلغ تامین اعتبار شده برای ناحیه 2:    5.183.771.605   ریال

3-9)                    مبلغ تامین اعتبار شده برای ناحیه 3 :   4.004.411.627   ریال

 

10) پيشنهاد دهنده تائيد می کند که از جميع قوانين و مقررات ذیربط خصوصا" قوانین مربوط به بیمه های تامین اجتماعی به ویژه ماده 38 قانون مذکور و قانون کار و حفاظت فنی و قانون مالیاتهای مستقیم مطلع بوده و متعهد اجرای آنها می باشد .

 

11) پیشنهاد باید صریح و بدون قید و شرط و ابهام تسلیم گردد به پیشنهادهای مبهم ، مشروط و ناقص ترتیب اثر نخواهد شد .

 

12) در صورت عدم انجام تعهد توسط پیمانکار ، کارفرما مختار است علاوه بر ضبط ضمانت و وصول خسارت اجرای موضوع قرارداد را به نفر دوم یا دیگر مراجعه نماید.

 

13) پيشنهاد دهنده اعلام میدارد که مشمول قانون منع مداخله مصوب 22 دی ماه 1337 نمی باشد و در صورتيکه خلاف آن برای کارفرما محرز شود قرارداد فسخ و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات پيمانکار ضبط   می­گردد.

 

14) مناقصه گزار در رد يا قبول يک يا کليه پيشنهادات مختار بوده و برنده مناقصه را باتوجه به ارزيابی شرکتها و مقايسه قيمتها و با تشخيص خود تعيين می نمايد .

 

15) شرکت در مناقصه و تسليم پيشنهادات به منزله قبول کليه آئين نامه ها و مقررات دستگاه مناقصه گزار می باشد. 

 

16) درخصوص کليه کسورات متعلق به قرارداد ناشی از اجرای موضوع اين مناقصه براساس قوانین جاری کشور عمل خواهد شد .

 

17) برنده مناقصه موظف است پس از ابلاغ نتیجه مناقصه حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری نسبت به ارائه ضمانتنامه بانکی قابل قبول کارفرما ، معادل 5% کل مبلغ قرارداد را بعنوان تضمين حسن انجام تعهدات تسليم کارفرما نمايد .

 

 

18) در صورت نیاز به طرح هرگونه الحاقیه و یا اصلاحیه نسبت به اسناد مناقصه ، مراتب سه روز قبل از افتتاح پاکتها در سایت های پایگاه اطلاع رسانی مناقصه Iets.mporg.ir//:http و سایت توانیر http://tavanir.org.ir  و سایت توزیع برق تبریزtoztab.ir   http:// درج خواهد گردید و این اصلاحیه ها جز لاینفک اسناد مناقصه محسوب خواهد شد و کلیه مناقصه گران مکلف به رعایت آنها می­باشند .

 

19) چنانچه شرکت کننده ای در اسناد مناقصه ابهام و یا ایرادی مشاهده کند می بایست تا قبل از تحویل پاکات مناقصه کتبا" از شرکت توضیح بخواهد . شرکت کنندگان در مناقصه می توانند جهت پرسش سؤالات فنی با شماره تلفن 32892555 _ 041 و سؤالات بازرگانی با شماره تلفن 3329170 3_ 041 تماس حاصل فرمایند. 

 

20) دستگاه مناقصه گزار می تواند موضوع قرارداد را تا 25 % افزايش يا کاهش دهد .

 

21) پيمانکار با اعلام قيمت پيشنهادی تعهد می نمايد از کم و کيف کار آگاهی کافی و جامع داشته و اعتراض بعدی و اظهار عدم اطلاع از چگونگی کار مسموع نخواهد بود.

 

22) پيمانکار متعهد می گردد ضمن اجرای مفاد اين قرارداداز بکارگيری نيروهای شاغل کارفرما خودداری نمايد

 

23) پيمانکار موظف است از کارکنان و متخصصين واجد شرايط در امر اجرای موضوع قرارداد استفاده نمايد .

 

24 ) پیمانکار موظف به بیمه نمودن کلیه کارکنان خود به بیمه مسئولیت مدنی و بیمه عمر کارفرما می باشد و کلیه مسئولیتهای عدم رعایت آن بعهده پیمانکار می باشد.

 

25) بررسی پیشنهادات و اعلام نتیجه مناقصه حداکثر پس از یک ماه از افتتاح  پاکات خواهد بود .

 

26) پیشنهاددهندگان مکلف هستند پیشنهادات خود را در پاکنهای جداگانه بصورت سربسته لاک و مهر شده با ذکر عنوان پاکت پیشنهاد قیمت بصورت پاکت ج 1(ناحیه1 ) ، پاکت ج-2 (ناحیه 2 ) ،  پاکت ج-3            ( ناحیه 3 ) ارائه نماید و افتتاح پاکات بصورت قرعه کشی با حضور نمایندگان مناقه گران در جلسه افتتاح پاکات ج خواهد بود.

 

تبصره :

ابتدا در مرحله اول پاکات قیمت مناقصه گرانی که حداقل امتیاز 65 را کسب کرده باشند براساس قرعه کشی افتتاح و برنده مشخص خواهد گردید .

چنانچه پیمانکار در مرحله اول برنده شناخته شود و امتیاز مکسوبه وی کمتر از 85 باشد در مرحله بعدی پیشنهاد وی برای سایر نواحی از دور بررسی خارج خواهدشد. و این روال تا آخر ادامه خواهد داشت . 

 

چنانچه یک پیمانکار واجد شرایط ( بشرط کسب 85 امتیاز و بالا ) در دو ناحیه برنده شناخته شود در مرحله بعدی پیشنهاد وی از دور بررسی خارج خواهد شد .

 

27) قرارداد شامل تعدیل و مابه التفاوت و پیش پرداخت نمی باشد.

 

28) تامین سرویس ایاب و ذهاب پرسنل پیمانکار برعهده پیمانکار بوده و کارفرما هیچ گونه تعهدی برای تهیه وسائط نقلیه ندارد. 

 

29) تهیه برچسب با کیفیت مورد تایید کارفرما جهت الصاق بر روی کنتورهای تست شده بر عهده پیمانکار می باشد.

 

 

30) در صورت عدم انجام تعهد توسط پیمانکار برنده ، کارفرما مختار است علاوه بر ضبط ضمانتنامه وی و وصول خسارت ، اجرای موضوع قرارداد را به نفر دوم یا دیگر ارجاع نماید.

 

31) پیمانکار باید یک نسخه از قرارداد منعقد شده با پرسنل خود را تحویل دستگاه نظارت نماید.

 

32)پیمانکار باید کلیه نفرات خود را معرفی و پس از اخذ تاییدیه کارفرما از نظر صلاحیت فنی و اخلاقی شروع بکار نمایند. این موضوع در مورد نفرات جایگزین یا جدیدی که در طول مدت قرارداد اضافه می شوند نیز الزامی است.

 

33) کلیه هزینه های نشر آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

 

34) ارائه شناسه ملی توسط برنده مناقصه الزامی می باشد.

 

35) شرايط مناقصه در 35 ( سی و پنج ) بند تنظيم و به رويت و تائيد پيشنهاد دهنده رسيده است.

 

 

 

محل مهر و امضای پيشنهاد دهنده :                                               مناقصه گزار : شرکت توزيع نيروی برق تبریز

 

نام ونام خانوادگی امضاء کننده :

 

 سمت امضاء کننده :

 

 تاریخ : 

کدملی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضيحات:

قوانین
تاريخ شروع: 1397/08/23 مهلت دریافت اسناد: 1397/09/05
مهلت تحويل پیشنهادات: 1397/09/18 تاريخ بررسی پیشنهادات: 1397/09/18
تاریخ انقضاء: 1397/09/18
صورتجلسات
صورتجلسه بررسی پیشنهادات: ارسال نشده است
صورتجلسه برنده: ارسال نشده است
صورتجلسه اعلام نتيجه: ارسال نشده است
تعداد پيشنهادهاي ارسال شده:   0
 
   
چاپ

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0