رو عنوان : در شش ماهه نخست سال 97 انجام گرفت:
عنوان : انجام 314 مورد ملاقات مردمی توسط مدیر عامل برق تبریز
کد خبر : ۳۴۷۵
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ 
ساعت : ۱۱:۳۳:۳۰

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

به گزارش روابط عمومی برق تبریز، عادل کاظمی، اظهار داشت: جهت خدمت رسانی شایسته ومناسب در امر توزیع انرژی الکتریکی به مردم عزیز و شهیدپرور شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر یکی از وظایف اصلی کارکنان و مدیران این شرکت رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردم است.

وی تعداد درخواست های مردمی منتهی به نتیجه را 205 مورد عنوان کرد و گفت: 74 مورد از درخواست های مطرح نشده به دلیل مغایرت با بخشنامه ها و مقررات ابلاغی صنعت برق مختومه شده است.

وی خاطر نشان شد: در راستای رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردمی،  چند سالی است که به صورت مداوم هر هفته در روزهای چهارشنبه ملاقات مردمی انجام می شود.

کاظمی تصریح کرد: علاوه بر حوزه ستادی ملاقات مردمی با مدیران امورهای برق تابعه نیز به صورت مستمر برگزار می شود.

گفتنی است در حال حاضر 35 مورد از درخواست های مردمی در حال بررسی است که جهت بررسی و اتخاذ تدابیر لازم جهت اجرا به واحدهای مربوطه ارسال شده است.


تعداد بازدید : 67

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0